• Ważne to być widocznym!

• Uczniowie naszej szkoły  spacerem w odblaskowych kamizelkach  przypomnieli, że odblaski poprawiają naszą widoczność szczególnie podczas jesiennej pogody, a oprócz tego, na drodze zachowywać  zdrowy rozsądek i stosować zasadę ograniczonego zaufania.

I.F.S

• Dlaczego warto nosić odblaski? Czyli spotkanie z policjantem w ramach akcji: „Odblaskowa Szkoła”

• Po raz kolejny nasza szkoła przystąpiła do akcji ”Odblaskowa Szkoła”, którego celem jest promowanie wszelkich pomysłów i inicjatyw zmniejszających zagrożenia.

By przypomnieć jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i dlaczego warto pamiętać o odblaskach, w dniu 26 października 2023 r. uczniowie naszej szkoły uczestniczyli w spotkaniu z policjantem mł. asp. Mariuszem Bryłą, który przybliżył te ważne zagadnienia.

• Pani Jesień kolory nam niesie.

• O jesieni wychowankowie świetlicy środowiskowej wiedzą już wszystko. Podczas zajęć plastycznych, wykonali w grupach drzewa w jesiennej szacie na dużym formacie.

Wszyscy wykazali się niezwykłą kreatywnością, dzięki czemu ściany świetlicy mienią się jesiennymi barwami.

• „Kiermasz ciast i nie tylko”- dla Leny Cholewy.

• W dniu 15.10.2023 r. przy Kościele św. Erazma w Barwałdzie Dolnym  odbył się  kiermasz ciast i nie tylko.

Dziękujemy wszystkim rodzicom, pracownikom i uczniom naszej szkoły, którzy postanowili włączyć się w tę piękną akcję przynosząc słodkości. Dochód z kiermaszu w całości został przekazany na leczenie Leny.

"Bogatym nie jest ten, kto posiada, lecz ten kto daje". Jan Paweł II

Serdecznie dziękujemy!

Opiekun SU  I.F.S

• Pomoc dla Lenki Cholewy.

• Samorząd Uczniowski wraz z opiekunami, uczniowie, rodzice, pracownicy  oraz dyrekcja Szkoły w Barwałdzie Średnim  włączyli się do akcji , której celem jest pomoc dziewczynce w powrocie do pełnej sprawności. Zorganizowane fanty zostały  przekazane organizatorom akcji na kiermasze i licytacje.

Serdecznie dziękujemy !
            Opiekunowie SU

• UROCZYSTOŚĆ ŚW. JANA PAWŁA II

• W niedzielę 22.10.2023r. miasto Kalwaria Zebrzydowska uczciło św. Jana Pawła II, swego Patrona Mszą świętą w kościele św. Józefa, o godz. 16.30. Po niej nastąpiło uroczyste złożenie kwiatów pod pomnikiem Jana Pawła II.
            Serdecznie dziękujemy naszemu Pocztowi Sztandarowemu, za dzielne reprezentowanie naszej szkoły w tej uroczystości oraz rodzicom i nauczycielom za obecność.

• „WYLOSUJ ANIOŁA”

• Samorząd Uczniowski naszej szkoły dołączył do akcji organizowanej przez Szkolne Koło Wolontariatu w Brodach -”Wylosuj Anioła”.

Celem akcji było wykonanie kartki lub napisanie  listu do dziecka z oddziału onkologicznego. Tym miłym gestem chcieliśmy dodać otuchy młodym podopiecznym i wesprzeć w trudnych momentach.

Opiekun SU

• WYCIECZKA KLAS 4 – 8 NA SZYNDZIELNIĘ I KLIMCZOK

• Piękna jesienna aura towarzyszyła nam podczas naszej wycieczki w Beskid Śląski.

We środę 18 października uczniowie klas 4 – 8 wraz z opiekunami wyruszyli autokarem w stronę Bielska – Białej. Po półtorej godzinie jazdy znaleźliśmy się u stóp Szyndzielni ( 1028 m n.p.m.). Następnie kolejką gondolową dostaliśmy się pod szczyt, a dalszą trasę do schroniska przebyliśmy na piechotę. Po krótkim postoju na zrobienie zdjęć, ruszyliśmy na szczyt sąsiedniego Klimczoka. Trasa była przyjemna i niewymagająca. Kolejnym postojem była polana na Klimczoku, z której rozpościera się cudowny widok.  Zobaczyliśmy m.in. Skrzyczne – najwyższy szczyt Beskidu Śląskiego, Pilsko, Babią Górę, a w oddali rysowały się także Tatry.

Następnie udaliśmy się do schroniska PTTK położonego pomiędzy szczytem Magury a przełęczą Siodło, oddalonego o około 700 m od szczytu Klimczoka ( 1117 m n.p.m.). W schronisku odpoczęliśmy i posililiśmy się . Następnie ruszyliśmy zielonym szlakiem do Szczyrku. Tam na parkingu czekał na nas nasz autokar. Zadowoleni i odrobinę zmęczeni ruszyliśmy w stronę Barwałdu.